Monday, October 21, 2013


http://www.antenna.gr/news/blogs/article/320055/kleftes---boitheia--


Blogs /ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣΔημοσίευση: Σήμερα 07:21

Κλέφτες!!! …. Βοήθεια…!!!

 
Με ληστεύουν… Αναζητώ βοήθεια και δεν βρίσκω πουθενά. Φωνάζω κλέφτες …Και πολλοί άλλοι μαζί μου.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
Είμαι ανίσχυρος… Δεν έχω δύναμη , ούτε δυνατότητες να παλέψω με τους ληστές.
Κατ’ επανάληψη ληστεία σε βάρος μου γίνεται κάθε μήνα , κάθε χρόνο …
Η Εφορία είναι ο μόνιμος και νόμιμος ληστής του κόπου , της παραγωγικότητας και τελικά της ικανότητας.
Εκτός εάν τελικά, η δική μου νομιμότητα, η δική μου και πολλών άλλων αντίληψη για το ρόλο, τις ευθύνες του πολίτη , είναι ανήκεστος βλακεία.
Φυσικά και υπάρχει λύση:
Να κλέψεις αυτόν που σε κλέβει. Αλλά έτσι γίνεσαι ίδιος με το τέρας που σε κατατρώγει.
Υπάρχει και άλλη λύση :
Να μην παράγεις , να μη δουλεύεις για να μην έχεις συνέταιρο και στις δυο τσέπες – όχι στη μία -την Εφορία.
Δηλαδή ή πρέπει να είσαι ή «λαμόγιο» ή τεμπέλης.
Αν έχεις επιβιώσει από τη λαίλαπα της ανεργίας , χωρίς να λογαριάσει κανείς τις μειώσεις αποδοχών ενώ τα έξοδα είναι σταθερά, και εξακολουθείς να θέλεις να ζήσουν τα παιδιά και η οικογένεια σου , απαγορεύεται.
Απαγορεύεται να ζήσεις, γιατί επιτρέπεται σε κάποιους να κλέβουν το κράτος, να φοροδιαφεύγουν…
Η λογική, όσα δεν μπορώ να βρω σε φόρους από τους άλλους , τα «αρπάζω» από τους συνεπείς όχι μόνο δεν έχει εγκαταλειφθεί αλλά διευρύνεται.
Όμως χωρίς (φορολογική) δικαιοσύνη καμία χώρα δεν πάει μπροστά .
Και σίγουρα όταν διαλύεται η ραχοκοκαλιά , η μεσαία τάξη, τότε οι οιωνοί για τους κρατούντες δεν είναι καλοί.
Ιστορικά, οι πετυχημένες ανατροπές ξεκινούν από τη μεσαία τάξη….

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.