Monday, June 9, 2014

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΙ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ

Blogs /ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣΔημοσίευση: Σήμερα 07:36

Αν ήμουν Σαμαράς...

Αν ήμουν  πρωθυπουργός- ούτε ψύλλος στον κόρφο μου- για να φτιάξω μια κυβέρνηση γεμάτη ισορροπίες .

Αν ήμουν Σαμαράς πως θα επέλεγα τεχνοκράτες και τους άξιους , μη κοινοβουλευτικούς ή όποιους πίστευα ότι θα κάνουν τη δύσκολη δουλειά παραγνωρίζοντας την οριακή πλειοψηφία και την ψήφο των βουλευτών. Στον ιδιωτικό τομέα προσλαμβάνεις, απολύεις , δίνεις ευκαιρίες ,αδικείς πολλές φορές,  κάνεις λάθη ,  διορθώνεις και μαθαίνεις και έχεις επιλογές ως μάνατζερ. Όμως, ο μάνατζερ –πρωθυπουργός πως θα συμπεριφερθεί;
Αν ήμουν Σαμαράς, πιθανότατα δεν θα άλλαζα τώρα τον Στουρνάρα, αλλά μετά το Φθινόπωρο για να διαπραγματευτεί το χρέος και να καταρτίσει πιο φιλολαϊκό προϋπολογισμό.   Ή θα έψαχνα να βρω έναν με ανάλογα προσόντα. To deliver the job,  όπως λένε οι αγγλομαθείς. Αν ήμουν Σαμαράς θα ζήταγα από τον Βενιζέλο να μου προτείνει άξια στελέχη και όχι κάτι «υφυπουργίσκους»  που «πέρασαν και δεν ακούμπησαν» επειδή εκλέγονται κάπου που έχει το κόμμα καλά ποσοστά ή είναι αρεστοί στον πρόεδρο. Αν ήμουν Σαμαράς θα «κλώτσαγα»  τους υπουργούς που για να διασωθούν εκλογικά, ως βουλευτές, πήγαν με τον αντίπαλο στις δημοτικές εκλογές. Αν ήμουν Σαμαράς θα αξιοποιούσα και τους εχθρούς μου στο κόμμα –αν και αμφιβάλλω ότι έχουν απομείνει κάποιοι- γιατί εάν πάνε καλά , θα πάω και εγώ καλά. Αν ήμουν Σαμαράς θα έδινα τον -«μόσχο τον σιτευτό» - υπουργική θέση- στους άσωτους υιούς που έφυγαν και επέστρεψαν. Αν ήμουν Σαμαράς θα επιβράβευα όσους δίνουν καθημερινές μάχες και δεν «γλύφουν». Αν ήμουν Σαμαράς , θα διάλεγα προσεκτικά τους συνεργάτες μου  και δεν θα άκουγα τις σειρήνες του κομματισμού ή και του λαϊκισμού. Αν ήμουν Σαμαράς θα «άκουγα» το μήνυμα των πολιτών και θα το εξηγούσα στην τρόικα. Και θα κέρδιζα πόντους στην διαπραγμάτευση. Όσο, ασφυκτικό και εάν είναι το μνημόνιο , όσο αδιαπραγμάτευτες και εάν οι δεσμεύσεις , πάντα υπάρχουν περιθώρια.
Άλλωστε, τα  πρόσωπα είναι φορείς πολιτικής , έχουν συμβολισμούς και ερμηνεύονται σημειολογικά και πολιτικά. Και τα πρόσωπα μπορεί να κάνουν τελικά τη διαφορά. Αν ήμουν Σαμαράς θα τολμούσα

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.